ابتدا  اپلیکیشن ها با هدف سرگرمی کاربران طراحی و عرضه شدند. آن ها شامل انواع بازی ها و بسیاری از برنامه های ساده ی کاربردی بودند. اما با گذشت زمان و تغییر نیاز بازار جهانی، توسعه دهندگان استراتژی جدیدی برای طراحی اپلیکیشن های خود در نظر گرفتند. آن ها با بررسی نیاز های عمومی مردم مانند غذا خوردن، خرید کردن، نیاز به ورزش کردن و غیره به این نتیجه رسیدند که می توانند با طراحی اپلیکیشن های هدفمند به این نیاز ها پاسخ موثر بدهند

در واقع وقتی کارشناسان حوزه ی فن آوری، عطش مردم برای استفاده از گوشی های هوشمند را مشاهده کردند تصمیم به طراحی اپلیکیشن های مختلف گرفتند. اما نبود محیط مناسب برای این اپلیکیشن ها مانع از اجرای موثر آن ها می شد.

در نتیجه پروژه های طراحی اپلیکیشن حرفه ای یکی پس از دیگری با شکست مواجه شدند. در نهایت دو شرکت سیمبین و جاوا محیط هایی را برای اپلیکیشن های حرفه ای کد نویسی کردند.

در دنیایی که بیش از 92 درصد ایرانی ها به موبایل مجهز شده اند ، لزوم طراحی اپلیکیشن اندروید برای کسب درآمدهای جدید بر کسی پوشیده نیست. هر روزه طراحی اپ های متفاوتی با ایده های نو در حال ظهور هستند. بسیاری بر اساس اصول درست مهندسی نرم افزار ایجاد شده و هر روز در حال رشد بوده و البته بسیاری نیز از این اصول پیروی نکرده و شکست خورده و از دور خارج می شوند.

شرکت سه سوت وب از اولین شرکت هایی است که در سطح کشور در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل حرفه‌ای قدم برداشته است. در طی این سالها از طریق کمک به کسب و کارها برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک تجربه ارزشمندی همراه ماست،

خوشحال می‌شویم این تجربه را با افتخار در اختیار شما قرار دهیم.

با شرکت سه سوت وب درارتباط باشید

09226172624-02634621359

سفارش طراحی سایت ، طراحی اپلیکیشن حرفه ای ، سه سوت وب